Krimskramsan

Drömmer och håller tummarna

Av Suzana - 2019-05-29 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..

 

Men finns viljan så brukar ju resten lösa sig, vi får väl se vad jag kan hitta på för att få ihop pengar till både Inspirationsfestivalen och Urkult..

 

Har ju ett gammalt 70-tals tält och är envis som få så håll tummar och tår att jag kan trolla med knäna på ett eller annat vis.. <3

 

Hämtade hem lite inspirationsbilder från deras hemsida: Urkult

 

 

     

 

   

(Bildkälla: Urkults websida)

 

<3 Åhh vad jag vill komma iväg!! <3

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards